Troškovi putovanja u Tajland s Test&Go programom

Kao i uvijek troškovi su subjektivna stvar pa će ovdje biti moji troškovi putovanja u Tajland s Test&Go programom  uz neke okvirne iznose koji vas očekuju.
Nažalost vrijeme kad ste samo kupili aviokartu i otišli u Zagreb po vizu je iza nas i ovo glupavo novo normalno zahtjeva malo više papirologije i troškova.

Prvi trošak je aviokarta koja previše varira da bi je uveo kao trošak. Ovisi od kuda letite, kada letite, jesu li akcije itd tako da to svakome svoje.

Drugi trošak je viza koja je sada prebačena u Thai Ambasadu u Budimpešti što je odmah extra trošak za većinu. Kako mi Buimpešta baš i nije blizu odlučio sam se poslati putovnicu gore s DHLom koji ima fix cijenu od 300kn za tu uslugu, ali samo ako osobno odnesete u jedan od njihovih ureda. Inače je navodno cijena 500kn ako vam oni dođu doma pokupiti paket. Više o samom procesu izdavanje vize u Budimpešti >> OVDJE
Kad vam jave da je viza gotova morate orgnizirati i pick up te slanje putovnice nazad do vas. DHL tu traži 70ak eura pa sam išao preko Eurosendera za 42 eur. Eurosender je u biti biznis partner DHLa i sama pošiljka je išla DHLom no skoro duplo jeftinije nego direktno preko njih.
Znači 300kn + 42 eur i naravno viza fee 36 eur cca 900kn ( cca 120€) sve skupa. Naravno ako vas je više možete podijeliti trošak slanja.
Dio ovog troška smo imali i prije za izradu vize u ZG, pa dok bi ja došao u Zagreb potrošio bi još bar 400kn tako da je u ovom slučaju moj trošak veći eventualno 200ak kuna dok je za nekoga iz ZG dosta veći.

Treći trošak je sam Test and go paket koji je obvezan, a T&G packet uključuje transfer s aerodroma do hotela, PCR test odmah po dolasku, 1 noćenja uz 1 do 3 obroka. Najjeftinija opcija koju sam ja vidio je koštala 3400 baht što je cca 90 eura no uglavnom se kreću u rangu 4500-5500 baht što je 120-145 eura,
Konkretno moj paket nakon natezanja je ispao 5200 baht cca 1000kn ( 135€ za Gogu)  u OVAJ hotel. Natezanje je bilo jer iz nekog uvrnutog razloga transferi s aerodroma se rade s kombijem u kojem mogu voziti max 4 osobe. To i nije neki problem ako ste grupa od 4 no isto tako mogu unutra natrpati 4 totalna stranca što opet nije problem sam po sebi. Problem nastaje ako bilo tko od osoba u vozilu bude pozitivan svi moraju u 10 dana karantenu koju naravno plaćaš sam jer ni jedno osiguranje ti neće pokriti troškove karantene bez da si zaražen. Uglavnom našli smo se na privatnom transferu. Influencam jako.>
U prošlosti je ovaj trošak bio nepostojeći jer bi za 50 bahta (10kn) uzeo bus, za 500-1000 baht (100-200kn) sobu,a testa nije bilo tako da waste of 700kn no ajde da krenem u fensi hotelu, pa se vračam na klošarluk.

Četvri trošak je već spomenuto putno osiguranje koje je obvezno za sve i obvezno morata pokrivati troškove liječenja COVIDa u iznosu od minimalno 50000USD. Koliko sam vidio niti jedno naše osiguranje to ne nudi te sam uzeo osiguranje koje najbolje prolazi, a to je AXA >>> https://direct.axa.co.th/TA-Inbound/
Polica u trajanju 6o dana koštala je oko 4200 baht što je cca 850kn iliti 115€
Ovaj trošak sam imao i prije te je cijenovno bio tu negdje tako da više manje sam na nuli.

Peti trošak je PCR test pred polazak koji kod mene košta 375kn ( 50€) u HZJZ ili duplo skuplje kod privatnih klošara.
Taj trošak naravno nije postojao prije.

Thailand pass je besplatan osim što izgubiš 10ak minuta online.
Kako doći do Thailand Passa pročitajte OVDJE

Viza: Potrebna za Hrvatske državljanje –> Više informacija
Smještaj: Rezervirajte najjeftiniji smještaj i platite na dolasku. Besplatno otkazivanje.
Destinacije: BangkokChiang MaiChiang RaiKoh SamuiKoh PhanganKoh Phi PhiKoh LipeKoh TaoKoh ChangAyutthayaSukhothai
Transport: Općenito o transportuAviokompanije unutar TajlandaCjelokupni vozni red autobusa, vlakova i brodova kroz Tajland

SVIĐA TI SE OVO ŠTO ČITAŠ?